MORE POETIC AND SLIGHTLY DIFFERENT DIMENSION OF OUR RANDOM WHISPERS...

Thursday, February 21, 2013

The art of crochet (my very first steps)

Хеклање. Да пополнам слободно време, заради занимација, а и она што излегува како краен производ ептен ме радува. Секако и многу топли :) Мене ми е супер хоби!

На youtube може да се најдат еден куп примери, идеи и предлози за почетници и тие повеќе од тоа. Јас сум секако на самиот старт... :)

Мини шалот (на колажот подолу, во виолетова и бело-тиркизна варијанта) со многу интересна плетка ми се чинеше доволно инспиративен како за почеток (плетката што следува во линкот според мене е супер за почетници), а за цветот како додаток, мора да предупредам, треба малку повеќе трпение и броење :) Или бар мене така ми се чинеше...Како и да е, мислам дека крајниве производи се и повеќе од задоволителни :)



http://www.youtube.com/watch?v=eXXgI3DcsSw

No comments:

Post a Comment